26 Haziran 2009 Cuma

MİCHAEL’İN ARDINDAN




Dün akşam gece saatlerinde bir arkadaşımın telefonuyla ölüm haberini aldığımda gerçekten çok üzüldüm.Michael Jackson ölmüştü.Beni bu kadar etkilemesinin nedeni belki de çocukluğumda dünyaca ünlü olmuş birinin ölmesiydi.Belki ABBA lara,Hendrixlere yetişememiştik ama ona yetişmiştik.”Black or White” şarkısının klibini ilk izlediğim an hala çocukluğumdaki anılar arasında önemli bir yer tutmaktadır.Ancak beni bu kadar etkilemesinin nedeni bu değildi sadece aslında.Gerçekten de Michael Jackson diğer pop ya da rock yıldızlarından farklı bir yerdeydi.Bir çok grup,şarkıcı şarkılarıyla bulundukları döneme damgalarını vurmuşlardı.Ancak Michaelin onlardan farkı kendi modasını kendisinin yaratması hatta kendi dansını yaratmasıydı.Çoğu müzisyen bulundukları dönemin modasına bir şekilde ayak uydurmuş ve dönemler değiştikçe kendileri de değişmiştir.Ancak bazıları da kendi tarzları yaratmış ve onların tarzı o döneme damgasını vurmuştur.Bu konuda benim ilk aklıma gelen Kurt Cobain ve Michael Jackson olmuştur her zaman.Kurt Cobain de 90ların ilk yarısına ünlü hırkaları salaş tişörtü ve yırtık pantolonuyla damgasını vurmuştur ve dönemin rockçı gençlerini etkilemiştir.Michael Jackson da onlardan biriydi işte.Sadece şarkılarıyla değil kendi yarattığı giyim tarzı ve kendi yarattığı dans ile popun kralı lafını fazlasıyla hak etmiştir.Onun gibi bir yıldızın bir daha geleceğini zannetmiyorum.Tek diyebileceğim “Rest İn Peace”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder